HomeGrundkurs Barnsmärta 23-24 November 2023

Grundkurs Barnsmärta 23-24 November 2023

Torsdagen till fredag den 23 och 24 November håller vi Grundkursen i Barnsmärta i form av en interaktiv digital utbildning.

Kursen är en online-utbildning på två dagar (via Zoom). Den kommer att innehålla både liveföreläsningar, inspelade föreläsningar samt diskussioner i mindre grupper.
Moderatorer från Svensk Barnsrmärtföreningen finns alltid med I bakgrunden. Det finns givetvis möjlighet att ställa frågor till föreläsarna i chatten under föreläsningar

Du kan därför när som helst kontakta oss under utbildningsdagarna (Zoom Chat, telefon, e-post, WhatsApp) om du har frågor eller behöver hjälp.

Registrerade deltagare ska ha fått information och länken för deltagande skicka till de e-post adresser som uppgavs vid registreringen under dagen den 21 november 2023

(Online-registreringen för kusen är stängd – kontakta oss om du vill delta med kort varsel – det finns några få platser för eftersläpp kvar)

Anmälan och avbokning:
Kostnad: 1500 kr för medlemmar, 2000 kr/ för icke medlemmar
Du kan enkelt bli medlem I Svensk Barnsmärtförening för 150Kr/år på vår hemsida
eller via Bli medlem – Svensk Barnsmärtförening (svenskbarnsmartforening.se)

Vi fakturerar dig eller din arbetsgivare efter kursen.

Avbokning: Senast en vecka innan kursstart

Kontakt:
Epost: mail@svenskbarnsmartforening.se i så fall.
Telefon/SMS/WhatsApp: 070-8605498

Programmet: