Vi främjar forskning och utveckling inom området barn och smärta.

mail@svenskbarnsmartforening.se

HomeBli medlem

Medlemsskap

För att ansöka om medlemsskap:
1) Fyll i formuläret och klicka på “Skicka”
2) Betala medlemsavgiften på 150Kr till Swish 123 3112059 eller genom att scanna QR koden här nedan
3) Vi skickar ett välkomstmeddelande till dig inom några dagar.

Välkommen som medlem i Svensk Barnsmärtförening!

Endast personligt medlemskap dvs det går inte att som avdelning eller enhet teckna ett medlemskap. Medlemsskap i Svensk barnsmärtförening är för de som i sin yrkesverksamhet kommer i kontakt med barn och ungdomar med smärtproblematik. Vi är inte en patient- eller intresseförening för barn/unga/föräldrar.

I början av varje år (mars eller april) skickas en faktura på medlemsavgiften (150 kr) ut via mail till alla medlemmar.

Medlemsskap i Swedish Pain Society för 20:-

Svensk barnsmärtförening är associerad förening i Swedish Pain Society. Nytt från i år är att du som är medlem i barnsmärtföreningen kan teckna medlemsskap i SPS för endast 20:-. För det får du
    • Rabatterad avgift till Smärtforum där du förutom ny kunskap kan nätverka med andra som jobbar med smärta
    • Tidskriften European Journal of Pain
    • Möjlighet att ansöka om SPS stipendier
    • Medlemskap i EFIC
    Så när du betalat din medlemsavgift hos oss så går du till SPS hemsida och tecknar medlemsskap där.

Ändra medlemsuppgifter

Om du vill uppdatera dina uppgifter, t ex med ny arbetsplats eller e-postadress eller om du skulle vilja gå ur föreningen (vilket vi inte hoppas) så skickar du ett meddelande till: mail@svenskbarnsmartforening.se