HomeBli medlem

Medlemsskap

För att ansöka om medlemsskap:

1) Betala medlemsavgiften på 150Kr till Swish 123 3112059 eller genom att scanna QR koden här nedan
2) Fyll i formuläret och klicka på “Skicka”
3) Du får ett välkomstmeddelande till dig inom några dagar.

Välkommen som medlem i Svensk Barnsmärtförening!

Endast personligt medlemskap dvs det går inte att som avdelning eller enhet teckna ett medlemskap. Medlemsskap i Svensk barnsmärtförening är för de som i sin yrkesverksamhet kommer i kontakt med barn och ungdomar med smärtproblematik. Vi är inte en patient- eller intresseförening för barn/unga/föräldrar.

I början av varje år (mars eller april) skickas en faktura på medlemsavgiften (150 kr) ut via mail till alla medlemmar.

Medlemsskap i Swedish Pain Society för 20:-

Svensk barnsmärtförening är associerad förening i Swedish Pain Society. Nytt från i år är att du som är medlem i barnsmärtföreningen kan teckna medlemsskap i SPS för endast 20:-. För det får du
• Rabatterad avgift till Smärtforum där du förutom ny kunskap kan nätverka med andra som jobbar med smärta
• Tidskriften European Journal of Pain
• Möjlighet att ansöka om SPS stipendier
• Medlemskap i EFIC
Så när du betalat din medlemsavgift hos oss så går du till SPS hemsida och tecknar medlemsskap där.

Ändra medlemsuppgifter

Om du vill uppdatera dina uppgifter, t ex med ny arbetsplats eller e-postadress eller om du skulle vilja gå ur föreningen (vilket vi inte hoppas) så skickar du ett meddelande till: mail@svenskbarnsmartforening.se