Anmälan

Var noga med att fylla i vilken kurs anmälan avser och all kontaktinformation. Vid vissa kurser/konferenser får du själv boka boende, vid andra ska det ske via din anmälan. Läs därför all information om din aktuella kurs/konferens noga (se inbjudan o dyl) och fyll i alla uppgifter som efterfrågas.

OBS 1: Från och med 1 april gäller lagen om e-faktura till offentlig sektor. Det betyder att vi behöver få information om hur din arbetsgivare tar emot e-fakturor. Det kan t ex vara adressen till en särskild fakturaportal men också referensnummer eller annan ID till den person som ska attestera fakturan i systemet. Om inte dessa uppgifter blir rätt kan vi inte få betalt för våra utbildningar och konferenser.

OBS 2: det har varit lite problem med formuläret. Du ska få en bekräftelse på hemsidan när du klickar på Skicka. Om du inte får det så prova en gång till. Om det fortfarande inte fungerar så ber vi dig skicka ett e-postmeddelande till webbadministratör.. När din anmälan är registrerat (sker manuellt) så får du en e-postbekräftelse men det kan ta några dagar.

OBS 3: Om du anmäler dig till ett arrangemang där middag ingår men inte tänker vara med så ber vi dig att skriva det i fältet "Övrigt" så slipper vi betala för mat som inte går åt. Tack!

Viktigt information

Tänk på att fylla i alla uppgifter vi behöver för fakturering. De flesta landsting/sjukhus har en speciell fakturaportal för e-faktura och så brukar det behövas en referenskod så fakturan hamnar hos rätt person i systemet.
Tack på förhand säger kassören.